In de huidige concurrentiegevoelige en klantgedreven wereld kan niemand meer om marketing heen. Commercieel denken en doen is tegenwoordig vereist binnen alle lagen van de organisatie. Binnen elke organisatie zijn een marktgerichte strategie en de uitwerking op praktisch detailniveau een vereiste. "De Marketingbox" beslaat dit gehele marketingveld: van internetmarketing tot marketingcommunicatie, van marktonderzoek tot innovatie. De eerste aflevering behandelt het vaststellen van de strategische uitdagingen en het samenstellen van een marketingplan. De volgende negen afleveringen zijn praktische vertaalslagen voor diverse deelgebieden van de strategie. Hierbij krijgt u de instrumenten aangereikt die de hedendaagse marketeer ter beschikking staan. De reeks staat onder redactie van ICSB Marketing en Strategie.. "De Marketingbox" bevat de volgende tien delen:. 1. Marketingstrategie en planning (2 cd"s)2. Internetmarketing3. Innovatie: van idee tot introductie4. Relatiemarketing en CRM5. Merkenmanagement6. Marktonderzoek7. Multichannel management8. Marketingcommunicatie9. Beleveniseconomie10. Marketing performance. De losse prijs per cd is a 23,95 (deel 1 Marketingstrategie: analyse en planning ( 2 cd"s a 28,95). De Marketingbox is compleet leverbaar! U ontvangt de complete reeks in een handige verzamelcassette.