Sinds ik acht jaar geleden 'Ik zou zo graag…'heb geschreven voor een klein groepje mensen, die er in het begin alleen maar een fotokopietje van konden krijgen, is er enorm veel gebeurd. Ik verwonder mijzelf nog steeds over de lawine aan 'bestellers bij het Universum' en ik ben ontzettend blij met wat het allemaal heeft teweeggebracht. Het boek heeft mij tot veel inzichten gebracht. En ook mijn tweede boek 'Der kosmischen Bestellservice' heeft mij door de vele feedback van de lezers - die ik via brieven, op workshops en bij lezingen kreeg - doen inzien, dat tal van lezers mij als grootafnemers allang voorbijgestreefd zijn. Het is alsof ik ze alleen maar aan hun verborgen kennis over hun eigen krachten en mogelijkheden heb herinnerd en ze meteen goed aan de gang zijn gegaan. Er is echter ook nog ander soort lezers. Dat zijn degenen die soms sjoemelen. Sjoemelen? Jazeker! En dan zodanig dat het hen niet ten goede komt. Maar omdat het Universum ons heel kalmpjes op de vingers tikt als wij onszelf besjoemelen, dienen wij over alle niet gelukte leveringen een bezwaarschrift in en slaan we aan het reclameren. Jaja! Als je ook wilt reclameren, vind je in dit boekje hopelijk een heleboel suggesties en kan je het probleem van de vertraagde leveringen in het vervolg als afgedaan beschouwen. Veel geluk met bestellen! Bärbel Mohr