Discvr

menu zoek
cover Kijken, kijken ... anders kopen

Kijken, kijken ... anders kopen

Auteur:
Cor Molenaar
Uitgever:
Academic Service

<b>Kijken, kijken ... anders kopen</b> Klant en markt zullen er in de nabije toekomst heel anders uit gaan zien. De klant zal zich anders oriënteren en anders gaan kopen, waardoor het koopproces verandert. Willen organisaties overleven, dan moeten ze aanpassingen doorvoeren in hun marketing, aanbod, flexibiliteit, logistieke processen, subscription models en financiële modellen. Bovendien zal er aandachtig moeten worden gekeken naar de inrichting van winkelgebieden en mogelijke ombuiging van koopstromen. In zijn nieuwste boek behandelt bestsellerauteur Cor Molenaar die veranderende koopprocessen en schetst hij een toekomstbeeld van de klant en de markt. Aan de hand van talloze marktonderzoeken en diverse lokale praktijkvoorbeelden behandelt hij de trends, de theorie, de rol van internet, disruptie en toekomstige hybride businessmodellen. Hij beschrijft de impact van technologie, de customer journey als basis voor koopproces en klantbenadering, en schetst hoe bedrijven zich moeten aanpassen (inclusief de implementatie, fasering en realisatie van de veranderingen).

Boek gelezen 

Ratings:

  • Dit boek is nog door niemand gelezen

    Heb jij het boek wel gelezen? Schrijf dan als eerste een review voor dit boek.

    Boek gelezen