Discvr

menu zoek
cover Coca-Cola, Het Verboden Onderzoek

Coca-Cola, Het Verboden Onderzoek

Auteur:
William Reymond
Uitgever:
De Geus Pocket

Coca-Cola thuis, in het restaurant, op het werk, in de supermarkt, op de tv, in de film, in de kranten, op muren. Coca-Cola, de grootste sponsor van sportevenementen. Coca-Cola is overal. 120 jaar na de uitvinding wordt Coca-Cola 1 miljard keer per dag verkocht. 94% van de mensen in de wereld kennen het logo, 7000 flesjes cola worden er per seconde gedronken in 200 landen. Naast water is Coca-Cola het meest gedronken vocht ter wereld. Maar de legende heeft een geheim gezicht, een verleden dat nu openbaar wordt gemaakt. Een lastig onderzoek omdat Coca-Cola zijn eigen mythe in stand houdt en geen openheid van zaken geeft. William Reymond onderzocht ondanks de tegenwerking de rol van Coca-Cola tijdens de Tweede Wereldoorlog en onthult het grote geheim van The Company.

Boek gelezen 

Ratings:

  • Dit boek is nog door niemand gelezen

    Heb jij het boek wel gelezen? Schrijf dan als eerste een review voor dit boek.

    Boek gelezen